هورااااااااااااااااااااااا


پرنسسی رویایی

سلام راستش ما تو خونمون اینترنتمون قطع شده بود ودختر عموم هم امتحان داشت تا 24 خرداد

بیچاره نمی تونست بنویسه من 9 خرداد تعطیل شدم  معدلمم 19/86 شد خیلی خوب بود

راستی من سه شنبه می خوام با دختر عموم برم استخر هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یه سوپرایز براتون دارم البته تو مطلب بعد



نظرات شما عزیزان:

شاهرخ
ساعت23:52---21 اسفند 1391

سلام دوست عزیز.
عالی بود.
از شما دعوت میکنم به وبلاگ منم سر بزنی.
خوشحال میشم نظرتو بدونم.
موفق باشی


sahel biabani
ساعت10:38---11 مرداد 1391
سلام خوبی هستی

منم ساحل بابا به ماهم زنگ بزن

دلم برات خیلی تنگ شده

خبری بده

راستی معدل من 19/73 شدولی خوب رازی هستم خیلی دوست دارم ببینمت



sahel biabani
ساعت10:37---11 مرداد 1391
سلام خوبی هستی
منم ساحل بابا به ماهم زنگ بزن
دلم برات خیلی تنگ شده
خبری بده
راستی معدل من 19/73 شدولی خوب رازی هستم خیلی دوست دارم ببینمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 15:21 نويسنده هستی| |

miss-A